van de aftrap tot nu - Reisverslag uit San Marino, Italië van aaf woudsma - WaarBenJij.nu van de aftrap tot nu - Reisverslag uit San Marino, Italië van aaf woudsma - WaarBenJij.nu

van de aftrap tot nu

Door: aaf

Blijf op de hoogte en volg aaf

14 Mei 2014 | Italië, San Marino

Na wat startproblemen ons verhaal.
Kramsach, 11 mei moederdag en regendag
's Avonds welkomsdiner en aftrap voor de reis.
Het gezelschap bestaat uit 14 stellen en 1 alleen gaande dame.
Daarna richting Vicenza, waarbij de 2 campers route afsnijden en door de bergen gaan. 12-14% prachtig om te rijden.
13mei rijden we door de "Po vlakte" veel korenvelden en fruitteelt onderweg. Vervolgens naar het belastingvrije staatje San Marino.
Hier klimmen we in de tweede versnelling de stad binnen naar de camping.
Vandaag stads/berg wandeling .
San Marino telt 3300 inwoners, ligt in z'n geheel op een berg.
Sinds 1848 een democratische republiek waar men zeer trots op is!
Zonnige dag.

• 16 Mei 2014 - 21:57

Alie/wieger:

Heel veel plezier.
    Hopelijk genieten jullie net zo van die reis, zoals wij deden!
    Groeten uit ,Portugal.

• 16 Mei 2014 - 23:35

Ineke:

Gaaf hoor Griekenland is heel mooi beetje rommelig maar daar kijk jij wel door heen.
    Hoe lang duurt de overtocht ook 23 uur ., is zo voorbij, je merkt er niets van
    Wij wensen jullie heel veel (reis)plezier wanneer zijn julie in Turkije, we overwegen volgend jaar te gaan. Ben benieuwd . Groetjes Ineke en Henk