Lazise - Reisverslag uit Lazise, Italië van aaf woudsma - WaarBenJij.nu Lazise - Reisverslag uit Lazise, Italië van aaf woudsma - WaarBenJij.nu

Lazise

Door: aaf

Blijf op de hoogte en volg aaf

02 Juli 2014 | Italië, Lazise

Zondag 29 juni.
Om 8.00 uur vertrekken de eerste koppels richting Nederland die we allen uitzwaaien. Er zullen nog 4 stellen en An achterblijven. Als de regen blijft aanhouden besluiten 2 stellen toch maar te gaan
en ook wij vertrekken. Jammer want het is wel een prachtige omgeving! We gaan Henk en Ineke uit Hardenberg gedag zeggen die in Lazise aan het Gardameer staan. De zon schijnt er, Gerard fleurt op en verheugt zich om samen met Henk Nederland – Mexico te zien. Dus gezellig.

Maandag 30 juni
Met een helblauwe lucht worden we wakker. Ontbijten,douchen (sanitair **** zijn we niet gewend!) en na de koffie wandelen we gezamenlijk langs het strand richting Lazise.Een zeer gezellig plaatsje met vele winkeltjes. Lunchen met uitzicht op zee, wandelen door het stadje en gaan volgens Ineke en mij veel te snel terug naar de camping. Compromis, de dames gaan vanavond winkeltjes kijken,bespreken een restaurant, de heren komen na de voetbalwedstrijd!
Frisse duik in het zwembad. ' s Avonds gaan we op de fiets naar het sfeervolle stadje. Overal flanerende,winkelende en etende mensen op deze zwoele zomeravond.