Naar Pamukkala - Reisverslag uit Hieropolis, Turkije van aaf woudsma - WaarBenJij.nu Naar Pamukkala - Reisverslag uit Hieropolis, Turkije van aaf woudsma - WaarBenJij.nu

Naar Pamukkala

Door: aaf

Blijf op de hoogte en volg aaf

10 Juni 2014 | Turkije, Hieropolis

Maandag 9 juni
Redelijk op tijd vetrekken van de camping in Kas vertrekken naar Pamukkale. Het eerste gedeelte van de rit gaat slingerend langs de kust. Daarna gaat de route het binnenland in richting Kalkan en Denizli. We rijden op hoogtes van 1300 meter met een mooi uitzicht. Het lanschap is erg groen . Veel tuinbouw , kassen met tomaten en aardbeien,graan, wijnbouw, papavers,aardappelen,linzen en grasland. Denizli is een vrij grote stad. We belanden op een schitterende camping met zwembad tegenover de kalkterrassen van Pamukkale. Het lijkt wel of we tegenover een besneeuwde helling kamperen met een temperatuur van 27 graden. 's Avonds eten we met 2 andere stellen in het restaurant.

• 12 Juni 2014 - 23:57

Tjeerd En Tity:

Hallo buren.Jullie hebben al heel wat gezien.Wat een andere cultuur,he!En..alles nog oke in de groep?Dat is erg belangrijk.
    Hier is alles prima.Morgen gaan we tem zaterdag naar Aliët om op te passen ivm de zwemwedstrijden van hun jongens.Omdat Rieke een paar dagen weg is,vroeg ze ons om op Boris te passen.Nooit aan Aliët gedacht!En dus ja gezegd.Nu nemen we de hond mee naar Zwolle!!We zijn benieuwd hoe dit gaat.Jurre heeft er zin in.
    Ook wij genieten van het mooie weer.Nog een goede voortzetting van jullie reis.
    Liefs Tjeerd en Tity.