Van Alexandropoulos naar Kastraki - Reisverslag uit Kastrákion, Griekenland van aaf woudsma - WaarBenJij.nu Van Alexandropoulos naar Kastraki - Reisverslag uit Kastrákion, Griekenland van aaf woudsma - WaarBenJij.nu

Van Alexandropoulos naar Kastraki

Door: aaf

Blijf op de hoogte en volg aaf

26 Juni 2014 | Griekenland, Kastrákion

Zondag 22 juni
Een korte rit vandaag. Allereerst rijden we door de Tembevallei, grillig en rotsachtig.
Daarna is het landschap vlak,veel aardappelvelden, korenvelden, keuterboertjes met een kudde schapen. Tot onze verbazing zien we veel velden met zonnepanelen die schril afsteken tegen kale bergen!
Via Larissa en Trikale bereiken we rond de middag camping Vachros in Kastraki bij de Meteora
kloosters. Een prachtige camping met superschoon sanitair mooie plekken en overal beschutting van bomen.Het duurt nogal even voordat wij een geschikte plek hebben ivm de schotel, het lijkt wel stoelendans! Het is warm dus een duik in het zwembad geeft een aangename verfrissing.
's Avonds vroeg eten ivm voetbal, Gerard krijgt kijkgezelschap.