Van Manavgat naar Kas - Reisverslag uit Manavgat, Turkije van aaf woudsma - WaarBenJij.nu Van Manavgat naar Kas - Reisverslag uit Manavgat, Turkije van aaf woudsma - WaarBenJij.nu

Van Manavgat naar Kas

Door: aaf

Blijf op de hoogte en volg aaf

08 Juni 2014 | Turkije, Manavgat

Vrijdag 6 juni
Om 9.00 rijden we weg want vandaag hebben we 286 km voor de boeg. Eerst richting Antalya een erg drukke stad met grote moderne gebouwen en druk verkeer. Grote complexen “ Fur and leather” en “Jewellery” Buiten de stad groen en agricultuur. Dan door de stad Kumluca. Best een grote stad , het verkeer rijdt er kris kras door elkaar, dus in de baan blijven Even buiten de stad laten we de camper wassen. Moe vliegtMoe vliegt met de hogedrukspuit rond,schoonzoon en pa schrobben waarna dochter meehelpt het geheel te drogen. In 15 minuten pici bello voor elkaar 20 Lira= € 7,=!! Na Kumluca gaan we richting Finike. Aan de haven parkeren we de camper om te lunchen.Er liggen grote jachten onder Engelse en Amerikaanse vlag Finike staat bekend vanwege zijn tomaten en vele tomatenkassen van plastic. Dan voert de weg via een bochtige weg met veel klim- en daalwerk langs de Middellandse Zee naar Kas, naar camping Olypus Beach. Een sfeervolle camping met aan de overkant van de verkeersweg de baai ( Middellands Zee),het strandje en het restaurant waar we vanavond gezamenlijk gaan eten.

• 11 Juni 2014 - 10:28

Ali Hoorn:

Hallo Aaf en Gerard,
    P

Leuk om even weer wat van jullie te horen. De camper dus weer schoon. Was vast ook wel even nodig, na zo'n lange reis. En van binnen maak jìj hem natuurlijk geregeld schoon, Gerard.
    Dus elke dag is voor jullie weer een verrassing.
    Fijn dat jullie zo genieten. Het is jullie van harte gegund.

Wij hadden een prachtig weekend. Gerine deed belijdenis en al onze (klein)kinderen waren er, zowel groot als klein. Het weer was heerlijk, dus allemaal konden we bij Hans Peter en Alies buiten zijn.
    Vandaag uitslag Rick en morgen van Gerine. Dus we hopen dat we kunnen feesten vandaag en morgen.
    Tot mails en liefs,
    Ali en Bert